Αρχική Ν. Λακωνίας Παίρνει διαστάσεις το θέμα με το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό στη Σπάρτη –...

Παίρνει διαστάσεις το θέμα με το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό στη Σπάρτη – Μαθητής σταματά το σχολείο

Εξελίξεις φαίνεται πως υπάρχουν στο θέμα με την υπάλληλο Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού που είχε αναλάβει υπηρεσία, μετά από την πρόσληψή της από την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πελοποννήσου, τη συνοδεία σε δύο παιδάκια με κινητικά προβλήματα σε Δημοτικά σχολεία της Σπάρτης, αλλά που ποτέ δεν εμφανίστηκε στη θέση της καθώς πήρε άδεια λοχείας.

Η μία εκ των δύο οικογενειών που επικοινώνησε με το apela.gr, ανέφερε ότι αδυνατεί να πληρώσει Ιδιωτικό Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό, αλλά ούτε και οι ίδιοι οι γονείς μπορούν λόγω εργασίας να συνοδεύσουν το παιδάκι τους στο σχολείο. Επίσης, δεν γνωρίζουμε αν και από ψυχολογικής πλευράς είναι σωστό να συνοδεύει ο γονέας το παιδί του στην τάξη, όλη την ημέρα των μαθημάτων και εδώ θα θέλαμε την άποψη ενός ειδικού.

Έτσι, οι γονείς του ενός παιδιού – μαθητή, αποφάσισαν να ενημερώσουν τη Διεύθυνση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λακωνίας, ότι κάτω από αυτές τις συνθήκες, ΔΕΝ μπορούν να στείλουν το παιδί τους στο σχολείο, το οποίο παρεμπιπτόντως μάθαμε πως είναι ο πρώτος μαθητής στην τάξη του.

Παρόμοια κατάσταση με τη συνοδεία 2 και 3 παιδιών από το ίδιο Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό σε διαφορετικά σχολεία (για πρώτη φορά φέτος), έχει δημιουργηθεί και σε άλλες περιοχές της Ελλάδος και το θέμα έχει φέρει στη Βουλή με ερώτησή της η Λάκαινα Λιάνα Κανέλλη καθώς και συνάδελφοί της βουλευτές από το ΚΚΕ.

Όμως, τέτοια περίπτωση, που η υπάλληλος του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, τη μια μέρα αναλαμβάνει καθήκοντα αναπληρώτριας και την άλλη μέρα φεύγει με άδεια για μακρύ χρονικό διάστημα, δεν ξέρουμε αν έχει συμβεί σε άλλη πόλη εκτός από τη Σπάρτη.

Και τα ερωτήματα είναι:

– Ποιος ευθύνεται τώρα που ο μαθητής ΔΕΝ θα πάει σχολείο;

– Τι θα κάνει το κράτος με την υποτιθέμενη ευαισθησία για «κάθε μαθητή με αναπηρία/ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες»;

Πηγή: apela.gr