Το deal του ενός δις ευρώ– H United Group εξαγόρασε την WIND Ελλάς
Σύμφωνα με πληροφορίες το τίμημα της εξαγοράς του 100% της Wind κινείται στην περιοχή του 1 δισ. ευρώ και συγκεκριμένα εκτιμάται στα επίπεδα των 970 εκατ. ευρώ.
Το deal ολοκληρώνεται έπειτα από διαπραγματεύσεις που κράτησαν αρκετές εβδομάδες.
Το 2020 η WIND είχε συνολικά έσοδα από υπηρεσίες €508,6 εκατ. και EBITDAal ύψους €135,9 εκατ. Σε επίπεδο συνδρομητικής βάσης, οι πελάτες κινητής με συμβόλαιο έφθασαν τις 924 χιλιάδες, οι πελάτες σταθερής τους 630 χιλιάδες συνολικά, οι εταιρικοί πελάτες αυξήθηκαν σε 80.500, ενώ τα νοικοκυριά με συνδυαστικές υπηρεσίες ξεπέρασαν τις 252 χιλιάδες.
Η ανακοίνωση της WIND Ελλάς
«H WIND έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην τεχνολογική πρόοδο της χώρας, στην 30χρονη πορεία της στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνίων, έχοντας επενδύσει περισσότερα από 4 δις ευρώ για την ανάπτυξη κορυφαίων υποδομών. Η τελευταία πενταετία υπήρξε ιδιαίτερα επιτυχημένη, με συνεχή άνοδο σε όλους τους οικονομικούς και λειτουργικούς δείκτες και ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, όπως δίκτυα οπτικών ινών και 5G που αλλάζουν την καθημερινότητά μας. Είμαι πολύ περήφανος για όσα έχουμε επιτύχει ως οργανισμός, κυρίως όμως για τους ανθρώπους μας και τους συνεργάτες μας, που κερδίζουν καθημερινά την εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών και επιχειρήσεων, με στέρεα βάση τις αξίες μας.
Τώρα ξεκινάει μια νέα, συναρπαστική εποχή στην ιστορία της WIND με την ένταξή της στην United Group, τον μεγαλύτερο όμιλο τηλεπικοινωνιών και μέσων ενημέρωσης στην ΝΑ Ευρώπη. Είμαι ενθουσιασμένος για τη συμφωνία, που δημιουργεί όλες τις προϋποθέσεις για ταχύτερη ανάπτυξη, συστηματικές επενδύσεις, καλύτερες υπηρεσίες για τους Έλληνες καταναλωτές, προοπτικές για τους ανθρώπους μας.», σημειώνει ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής σχολιάζοντας τη συμφωνία.
Η ένταξη της WIND Ελλάς στο επιχειρηματικό χαρτοφυλάκιο της United Group ενισχύει σημαντικά το αποτύπωμα της UG στην ΝΑ Ευρώπη και καθιστά την Ελλάδα στρατηγικό κόμβο για την περαιτέρω ανάπτυξη του Ομίλου, αποτελώντας την μεγαλύτερη αγορά (31%) του συνολικού του τζίρου.