Αρχική Ν. Κορινθίας Διώρυγα της Κορίνθου: Ξεκινά η δεύτερη φάση των έργων αποκατάστασης

Διώρυγα της Κορίνθου: Ξεκινά η δεύτερη φάση των έργων αποκατάστασης

Η Διώρυγα της Κορίνθου μπαίνει σε δεύτερη φάση αποκατάστασης των έργων ενώ λειτούργησε «αδιάκοπτα και με ασφάλεια» καθ’ όλη τη διάρκεια της καλοκαιρινής σεζόν.

Ολοκληρώνεται η πρώτη φάση επαναλειτουργίας της Διώρυγας του Ισθμού της Κορίνθου και από αύριο, Τρίτη 4 Οκτωβρίου, στις 7 το πρωί, η Διώρυγα θα κλείσει εκ νέου, μέχρι την έναρξη της επόμενης καλοκαιρινής περιόδου, όπως είχε προαναγγελθεί, για την επανεκκίνηση των εργασιών αποκατάστασης της δεύτερης φάσης με σκοπό την ολοκλήρωση της θωράκισής της.

Πώς θα λειτουργήσει η Διώρυγα της Κορίνθου

Η Ανώνυμος Εταιρία Διώρυγας Κορίνθου τονίζει ότι η Διώρυγα λειτούργησε «αδιάκοπτα και με ασφάλεια σε όλη τη διάρκεια της θερινής περιόδου, καταγράφοντας τις καλύτερες επιδόσεις της τελευταίας 20ετίας». Με αυτόν τον τρόπο αποδεικνύεται η σημασία της λειτουργίας της και ο κομβικός της ρόλος για τις θαλάσσιες συγκοινωνίες, την τουριστική ανάπτυξη και την αναβάθμιση της περιοχής, σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση.

Επιπλέον, γίνεται γνωστό ότι τα πλωτά που πραγματοποίησαν διελεύσεις από την ημέρα επαναλειτουργίας της Διώρυγας στις 4 Ιουλίου, προήλθαν από 70 διαφορετικές χώρες με κυριότερες τη Γαλλία, τη Γερμανία, τις ΗΠΑ, την Εσθονία, τη Νορβηγία, την Ισπανία και τη Νέα Ζηλανδία.

Σε αυτό το διάστημα των τριών μηνών, πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 6.000 διελεύσεις πλωτών, εκ των οποίων 501 διελεύσεις εμπορικής κατηγορίας, όπως φορτηγών πλοίων, δεξαμενόπλοιων και ρυμουλκών και 5.500 διελεύσεις τουριστικής κατηγορίας, δηλαδή κρουαζιερόπλοιων, επαγγελματικών σκαφών αναψυχής και ιδιωτικών σκαφών αναψυχής.

Σημειώνεται ότι, οι διελεύσεις στην τουριστική κατηγορία, στα κρουαζιερόπλοια, στα ιδιωτικά και επαγγελματικά σκάφη αναψυχής, ήταν αυξημένες σε ποσοστό 26%, 5% και 9%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019 που η Διώρυγα ήταν σε πλήρη λειτουργία.

Η Διώρυγα της Κορίνθου είναι η συντομότερη και ασφαλέστερη θαλάσσια οδός για πλοία ερχόμενα από λιμάνια του Ιονίου, της Αδριατικής, της νότιας Ιταλίας, αλλά και για τα πλοία που περνούν από τον πορθμό της Μεσσήνης με κατεύθυνση λιμάνια της ανατολικής Μεσογείου και της Μαύρης Θάλασσας και αντίστροφα.

Παράλληλα, σύμφωνα πάντα με την εταιρεία, οι πελάτες της Διώρυγας της Κορίνθου, αξιοποίησαν στο έπακρο όλες τις νέες αναβαθμισμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες, αποδεικνύοντας την εμπιστοσύνη τους, δικαιώνοντας τη στρατηγική απόφαση της διοίκησης της εταιρείας να προχωρήσει σε εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών της.

Νέο δυναμικό portal για τη λειτουργία της διώρυγας της Κορίνθου

Στη νέα ιστοσελίδα της Α.Ε.ΔΙ.Κ (Ανώνυμος Εταιρεία Διώρυγας Κορίνθου), ενσωματώθηκε το νέο δυναμικό portal (www.corinthcanal.com ή www.aedik.gr), μέσω του οποίου υπήρχε η δυνατότητα για την online καταχώρηση στοιχείων άφιξης και υπολογισμό τελών, καθώς και η δυνατότητα online ticketing και πληρωμής με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω του ασφαλούς συστήματος pay by link της Τράπεζας Πειραιώς, υπηρεσίες που εντάσσονται στο πλαίσιο της προσπάθειας της εταιρείας να δημιουργήσει νέα κουλτούρα πελατειακής φροντίδας και παροχής υψηλού επιπέδου εξατομικευμένων υπηρεσιών.

Επιπλέον, το Σάββατο 1 Οκτωβρίου, με τη συνδρομή της Περιφέρειας Πελοποννήσου πραγματοποιήθηκε τελετή αποκαλυπτηρίων της προτομής του Χαριλάου Τρικούπη, στον Ισθμό της Κορίνθου. Μια προτομή που θα υπενθυμίζει σε όλους τη συμβολή του στη Διώρυγα της Κορίνθου, που αποτελεί ένα έργο τεράστιας εμβέλειας, με καθοριστικό ρόλο για τις μεταφορές και τον τουρισμό.

Σημαντική είδηση αν σκεφτεί κανείς πόσα μέσα μαζικής μεταφοράς, οδηγούς και επιβάτες θα εξυπηρετήσει.

Προηγούμενο άρθροΟ Γιώργος Αγγελόπουλος επιστρέφει στο Survivor
Επόμενο άρθροΧαμός σε αεροσκάφος στη Θεσσαλονίκη: Mεθυσμένος επιβάτης προκάλεσε αναγκαστική προσγείωση