Αρχική Ν. Μεσσηνίας Ο Σπίρτζης υπέγραψε για τη ΣΔΙΤ: Διεθνής διαγωνισμός για Καλαμάτα – Μεθώνη

Ο Σπίρτζης υπέγραψε για τη ΣΔΙΤ: Διεθνής διαγωνισμός για Καλαμάτα – Μεθώνη

Προχωρά η διαδικασία για τη δημοπράτηση του δρόμου Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη με ΣΔΙΤ.

Χθες ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης υπέγραψε τη διενέργεια διεθνούς διαγωνισμού για το σημαντικό αυτό οδικό έργο της Μεσσηνίας.

Ειδικότερα, στην απόφαση του κ. Σπίρτζη σημειώνεται:

«1) Εγκρίνουμε τη διενέργεια διεθνούς διαγωνισμού με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου για την ανάθεση σύμβασης Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα μέσω του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημόσιων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ).

2) Εγκρίνουμε το τεύχος πρόσκλησης υποβολής εκδήλωσης ενδιαφέροντος (α΄ φάση διαγωνισμού), όπως συντάχθηκε από την ΕΥΔΕ/ΚΣΕΣΠ κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του Ν. 3389/2005.

3) Αναθέτουμε την ευθύνη για την προετοιμασία και διεξαγωγή του διαγωνισμού και εν γένει την άσκηση αροδιοτήτων αναθέτουσας αρχής του διεθνούς διαγωνισμού με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου για την ανάθεση σύμβασης Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα μέσω του ΕΣΗΔΗΣ του έργου «Μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του οδικού άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη με ΣΔΙΤ» στην ΕΥΔΕ (Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Εργων) / ΚΣΕΣΠ (Κατασκευής Συγκοινωνιακών Εργων με Σύμβαση Παραχώρησης)  και στο αρμόδιο αυτής τμήμα Β’ (Κατασκευής Εργων Πελοποννήσου και Νησιωτικής Ελλάδος)».

Να υπενθυμίσουμε ότι πριν από λίγες ημέρες το έργο του δρόμου Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, προϋπολογισμού 200 εκ. ευρώ, είχε ενταχθεί και επίσημα στη Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα, με απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής ΣΔΙΤ. Με την απόφαση αυτή ξεκαθαριζόταν ότι το Ελληνικό Δημόσιο θα χρηματοδοτήσει την υλοποίηση του έργου με 50 εκ. ευρώ, ενώ εξουσιοδοτήθηκε η Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ να προχωρήσει τις ενέργειες για τη δημοπράτηση του έργου.

Να αναφέρουμε ότι σε προηγούμενη συνεδρίασή της στις 29 Μαρτίου η Διυπουργική αποφάσισε η σύμβαση με τον ανάδοχο να έχει διάρκεια 30 χρόνια: 4 χρόνια η κατασκευή για όλο το δρόμο μέχρι τη Μεθώνη και 26 χρόνια η συντήρηση.

Οσον αφορά το τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος, πρόκειται για την ανακατασκευή του υφιστάμενου δρόμου, που θα είναι τετράιχνος (σαν το Παραδείσια – Τσακώνα) με παρακάμψεις της Μεσσήνης και της Βελίκας και νέα γέφυρα στον Πάμισο.

Πηγή: eleftheriaonline.gr