Αρχική Ν. Κορινθίας Γράφει η Σ.Μπαλή : Πάνω από 200.000 ευρώ δαπανήθηκαν από την Δημοτική...

Γράφει η Σ.Μπαλή : Πάνω από 200.000 ευρώ δαπανήθηκαν από την Δημοτική Αρχή Νανόπουλου το 2023 για τουριστική προβολή ….με τι αποτέλεσμα;

΄Οταν βλέπεις μία μία και περιστασιακά τις δαπάνες μέσα σε μία χρονιά να ανεβαίνουν στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ δεν μπορείς να καταλάβεις και το συνολικό μέγεθος της δαπάνης για την κάθε υπηρεσία σε κάθε Δήμο ή στην Περιφέρεια. Μιλώ, γράφω και απολογούμαι στους αναγνώστες του Peloponnisosnews για το γεγονός ότι ποτέ δεν έκανα την “σούμα” των δαπανών για την τουριστική προβολή του Δήμου Κορινθίων.

Σήμερα στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ ανέβηκαν οι συνολικές δαπάνες του 2023 που υπερβαίνουν τα 200.000 ευρώ δειτε εδώ για την πολύ φιλόδοξη ιδέα του VISIT CORINTH του Τιμολέων Πιέτρη και των συνεργατών του, για 59.631,60 !!!! για διαφημιστική προβολή (πλην των κορινθιακών μέσων ενημέρωσης, από όσα γνωρίζουμε τουλάχιστον), για 13.268,00 !!!!! της δημιουργίας ενός σποτ που παίχτηκε στις σελίδες του Δήμου (μιας και όπως προείπα δεν υπήρχαν κατά τον κύριο Πιέτρη μέσα ενημέρωσης στον Δήμο) , για 15.500 ευρώ που αφορά ανάθεση σε εξειδικευμένη εταιρεία υπηρεσιών τροποποίησης δημιουργικού υλικού (ανάθεμα και αν καταλαβαίνω τι σημαίνει αυτό), για 12.400 ευρώ που αφορούν υπηρεσίες εκτυπώσεων και ενοικίαση χώρου στο Εμπορικό κέντρο AVENUE για δύο μήνες με Θέμα VISIT CORINTH, για 31.000 ευρώ που αφορούν συμμετοχή του Δήμου σε εκθέσεις (σε δύο τελικά πήγαν σε μία χρονιά που η μία ήταν του Επιμελητηρίου Κορινθίας στην Κόρινθο), για 25.795,99 ευρώ για συμβουλευτικές υπηρεσίες στα θέματα τουρισμού, κ.α.

Αναρωτιέμαι για πολλά πράγματα σε αυτά που είδα και έζησα. Διότι η κάθε Δημοτική Αρχή έχει το μαχαίρι, έχει και το πεπόνι και μπορεί να προυπολογίσει όσα χρήματα νομίζει η ίδια στην κάθε υπηρεσία.

  1. Γιατί αποκλείστηκαν τα κορινθιακά μέσα ενημέρωσης στην τουριστική προβολή του Δήμου; Τι σας έκανε εκείνο το “μακρυνό” 2023 να πιστεύετε ότι η αναγνωσιμότητα και η τηλεθέαση των μέσων που εκπροσωπούν οι ντόπιοι δημοσιογράφοι περιορίζεται στα στενά όρια της πόλης;
  2. Ποια είναι τα αποτελέσματα της τεράστιας καμπάνιας για τον Δήμο; Χοντρικά λοιπόν ρωτώ: Πόσοι επισκέφθηκαν την πόλη και τα χωριά του Δήμου σε σχέση με το 2022; Και ρωτώ γιατί τα 25.795,99 ευρώ δαπανήθηκαν για αυτό τον σκοπό, για να υπάρχουν τα αποτελέσματα της καμπάνιας και να διευκολυνθεί η δημοτική αρχή στις επόμενες κινήσεις της.
  3. Ας υποθέσουμε ότι είμαι κάτοικος Αθηνών και βρίσκομαι με παιδιά, σκυλιά, την κουμπάρα με τον κουμπάρο και το βαφτηστήρι στο AVENUE για ψώνια που χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί την μάνα. Που τρομάζεις να συντονιστείς με όσους είσαι μαζί για να ολοκληρώσετε τα ψώνια και να επιστρέψετε σπίτι. Και μαντέψτε αναγνώστες μου …… Μέσα σε αυτό τον χαμό πρόσεξα την αφίσα του VISIT CORINTH και μέσα στο αυτοκίνητο (για να μην χάσω χρόνο) κλείνω και τις πολυήμερες διακοπές μου. Κι όμως, αυτό μας στοίχισε 12.400 ευρώ.
  4. Εκείνες οι γνωστές “influencers” που έπιναν αμέριμνες το καφεδάκι τους στα Καλάμια και συναντούσαν τον αντιδήμαρχο Τουρισμού πληρώνονταν ή ξετρελάθηκαν με την τουριστική μας προβολή και αντί για Μύκονο και τα γνωστά τους στέκια έσκασαν στην όμορφη πόλη μας;

Σ.Μπαλή