Αρχική Eπικαιρότητα Ικανοποίηση των εμπόρων για την κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων

Ικανοποίηση των εμπόρων για την κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων

Ένα πάγιο αίτημα του εμπορικού κόσμου τα τελευταία χρόνια, η κατάργηση του θεσμού των ενδιάμεσων εκπτώσεων, ικανοποιείται μετά το σχέδιο νόμου του υπουργείου Ανάπτυξης που κατατέθηκε στη Βουλή.

Πλέον ισχύουν μόνο οι δύο εκπτωτικές περίοδοι, οι χειμερινές εκπτώσεις, από τη δεύτερη Δευτέρα του Ιανουαρίου μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου και οι θερινές εκπτώσεις, από τη δεύτερη Δευτέρα του Ιουλίου μέχρι το τέλος του Αυγούστου. Παράλληλα οι προσφορές ορισμένης ποσότητας ή ορισμένης κατηγορίας προϊόντων μπορούν να πραγματοποιούνται σε όλη τη διάρκεια του έτους.

Την ικανοποίηση του για την εξέλιξη αυτή εξέφρασε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης σημειώνοντας πως «η κατάργηση του παρωχημένου θεσμού των ενδιάμεσων εκπτώσεων, αποτελούσε ένα πάγιο αίτημα σύσσωμου του εμπορικού κόσμου και αποτελεί επιβράβευση των συντονισμένων ενεργειών όλων των φορέων του, αλλά και προσωπική δικαίωση μίας πολύχρονης προσπάθειας».

Σύμφωνα με τον ίδιο «ο ισχυρότερος αλλά και σοβαρότερος κλάδος της ελληνικής οικονομίας, όπως απέδειξε στην πρόσφατη υγειονομική κρίση, αποτελεί αδιαμφισβήτητα τον στυλοβάτη της ελληνικής οικονομίας και οφείλουμε όλοι να διαμορφώνουμε τις κατάλληλες συνθήκες που θα του επιτρέπουν να αναπτύσσεται με ανταγωνιστικές επιχειρήσεις σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Γι’ αυτό εμείς στον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών θα συνεχίσουμε να απαιτούμε την επίλυση όλων των “εύκολων” ζητημάτων, ώστε να επικεντρωθούμε με προσοχή στα δύσκολα».

Ο κ. Καφούνης απέστειλε παράλληλα ευχαριστήρια επιστολή στον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, τονίζοντας τη σημασία που έχει για τον κλάδο η παρέμβαση του Υπουργείου, κλείνοντας ραντεβού για την από κοινού αντιμετώπιση των επόμενων μεγάλων θεμάτων που απασχολούν τον κλάδο.

Υποτονική η κίνηση στην αγορά, επιφυλακτικοί οι καταναλωτές

Την ίδια στιγμή σε εξέλιξη βρίσκονται οι θερινές εκπτώσεις οι οποίες θα διαρκέσουν έως το τέλος Αυγούστου. Παρά το γεγονός ότι σύμφωνα με τους εμπόρους οι τιμές των προϊόντων έχουν μειωθεί σημαντικά από τις πρώτες κιόλας μέρες, η εμπορική κίνηση παραμένει υποτονική.

Οι καταναλωτές εμφανίζονται επιφυλακτικοί στις αγορές τους λόγω των πληθωριστικών πιέσεων και των συνεχών αυξήσεων σχεδόν σε όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που μειώνουν το διαθέσιμο εισόδημα αλλά και εξαιτίας της αβεβαιότητας ενόψει του χειμώνα που έρχεται.

Καλύτερη εικόνα σε ό,τι αφορά την εμπορική κίνηση παρουσιάζουν οι τουριστικές περιοχές της χώρας ενώ παράλληλα ο μόνος κλάδος που φαίνεται να προσελκύει το καταναλωτικό ενδιαφέρον είναι εκείνος των λευκών ηλεκτρικών συσκευών και των κλιματιστικών, λόγω επιδότησης για την αντικατάστασή τους.

Προηγούμενο άρθροΚοροναϊός: 136.077 κρούσματα την εβδομάδα, 132 διασωληνωμένοι και 271 θάνατοι
Επόμενο άρθροΣωματείο Υπαλλήλων Δήμου Σπάρτης: “Η διοίκηση του Δήμου έχει την υποχρέωση να μην αδιαφορεί αλλά να διασφαλίσει την υγεία μας”