Αρχική Eπικαιρότητα Πτώση μεγατόνων στις παραγγελίες μέσω e-food, ξεκινούν κινητοποιήσεις οι ντελιβεράδες

Πτώση μεγατόνων στις παραγγελίες μέσω e-food, ξεκινούν κινητοποιήσεις οι ντελιβεράδες

Μαζικές κινητοποιήσεις και στάσεις εργασίας θα προκληθούν κατά της e-food ενάντια στο νέο καθεστώς εργασίας που προσπαθεί να επιβάλλει.

Αποφασισμένοι να διεκδικήσουν τα αυτονόητα δικαιώματά τους αλλά και καλύτερες συνθήκες εργασίας δηλώνουν οι διανομείς. Μετά τον σάλο που δημιουργήθηκε την Παρασκευή με την απόφαση της εταιρείας e-food να αλλάξει το εργασιακό καθεστώς των εργαζομένων της, ετοιμάζουν κινητοποιήσεις.

Πρώτο στο «χορό» των κινητοποιήσεων εισέρχεται το Συνδικάτο Εργατοϋπαλλήλων Τουριστικών Επισιτιστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕΠΕ) Θεσσαλονίκης. Το συνδικάτο έχει προκηρύξει για σήμερα στάση εργασίας μεταξύ 10.00 και 14.00 για τους εργαζόμενους διανομείς της efood στους νομούς Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής και Πιερίας. Προανήγγειλε παράλληλα και κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.

Tο σωματείο βάσης εργαζόμενων οδηγών δικύκλων (ΣΒΕΟΔ) προκήρυξε προειδοποιητική στάση εργασίας την Τετάρτη μεταξύ 12 και 4μμ. Κάλεσμα σε προσυγκέντρωση στο Πεδίο Άρεως έχει προγραμματιστεί στις 11πμ, ενώ θα ακολουθήσει πορεία με τα δίκυκλα.

Οι προειδοποιητικές κινητοποιήσεις, έρχονται σε συνέχεια του μηνύματος που έστειλε την περασμένη εβδομάδα η Online Delivery. Η εταιρεία κρύβεται πίσω από την εφαρμογή e-food. Με εκείνο το πρώτο μήνυμα η e-food, ενημέρωνε 115 διανομείς της, επί συνόλου 3.000, ότι δεν σκοπεύει να ανανεώσει τις τρίμηνες συμβάσεις εργασίας και αντ’ αυτού τους πρότεινε να γίνουν εάν το επιθυμούν freelancers.

Το γεγονός προκάλεσε σάλο μεταξύ των διανομέων, αφού εκλήφθηκε ως πρώτη και «τροχιοδεικτική» κίνηση αλλαγής των εργασιακών σχέσεων. Από το μοντέλο μισθωτής εργασίας – έστω με ‘νοικιασμένους’ από τη Manpower διανομείς- το οποίο χρησιμοποίησε για να κόψει το δρόμο στην ανταγωνίστρια της, Wolt που πρόσφερε αποκλειστικά συνεργασία στους δικούς της διανομείς, σε ένα μοντέλο επαγγελματικής συνεργασίας.

Στο… ναδίρ η εφαρμογή της e-food

Η νέα πολιτική της εταιρείας εξόργισε τους χρήστες της πλατφόρμας, οι οποίοι έσπευσαν άμεσα να τη βαθμολογήσουν αρνητικά, με αποτέλεσμα η εφαρμογή από το 4,7 (με άριστα το 5) που βαθμολογούνταν μέχρι σήμερα, να «πέσει» στο 1 του «Google Store».

Μάλιστα δεν ήταν λίγοι και οι χρήστες που εξέφρασαν την έντονη δυσαρέσκεια τους μέσω της σελίδας του efood στο facebook.

Το Hashtag #cancelefood κυριαρχεί τις τελευταίες μέρες στα κοινωνικά δίκτυα.

Προηγούμενο άρθρο«Οξυγόνο παιδιά, γρήγορα»: Η κραυγή αγωνίας του γιατρού που έσωσε την ζωή του 6χρονου Φώτη
Επόμενο άρθροΜε επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο Λουτράκι το 16ο Διεθνές Φεστιβάλ ultramarathon