Αρχική Eπικαιρότητα Αυξήσεις πωλήσεων έως και 17% στα super market λόγω της καραντίνας

Αυξήσεις πωλήσεων έως και 17% στα super market λόγω της καραντίνας

Επιπλέον έσοδα ύψους 1,035-1,15 δισ. το 2020 είχαν τα σούπερ μάρκετ κατά τη διάρκεια της καραντίνας, και ανάπτυξη  9-10% σε σχέση με το 2019.

Χαρακτηριστικό είναι ότι το Δεκέμβριο, οι πωλήσεις τις πρώτες δύο εβδομάδες κατέγραψαν αύξηση 10 – 17% ανάλογα το κατάστημα, ενώ είναι προφανές ότι η ενσωμάτωση των πωλήσεων των δυο τελευταίων εβδομάδων όπου γίνονται και οι περισσότερες αγορές από τα νοικοκυριά θα φέρει περαιτέρω αύξηση των τζίρων.

Οι καταναλωτές πέρα από την κάλυψη των βασικών αναγκών, στράφηκαν στα σούπερ μάρκετ προκειμένου να αγοράσουν και άλλα είδη προϊόντων. Για παράδειγμα, ο Σκλαβενίτης εξέδωσε κατάλογο με προτάσεις δώρων, στολιδιών, καλαθιών με ποτά και παιχνιδιών με άμεσες παραδόσεις κατ’ οίκον. Το My Market και ΑΒ, η Μασούτης έφτιαξαν δικό τους e-shop, ενώ ο Γαλαξίας,  έκανε τηλεφωνικές παραδόσεις σε άμεσο χρόνο. Παράλληλα, ετοιμάζει και επεκτάσεις καταστημάτων.

Τα στελέχη από το λιανεμπόριο τροφίμων εκτιμούν ότι το 2021 θα δείξει αξιόλογη δυναμική λόγω της πολιτικής του «ακορντεόν» που εφαρμόζει η κυβέρνηση. Βέβαια όπως τονίζουν είναι νωρίς ακόμη για προβλέψεις ωστόσο τονίζουν ότι η παράταση των «απαγορευτικών» καθιστά τα σούπερ μάρκετ κεντρικό δίαυλο επικοινωνίας του καταναλωτή με το προϊόν. Βέβαια υπάρχει και η παράμετρος «ζήτηση» όπου κεντρικό ρόλο παίζει η ψυχολογία και το διαθέσιμο εισόδημα. Γι΄ αυτό άλλωστε εκτιμούσαν το Σεπτέμβριο τα ίδια στελέχη ότι η συγκεκριμένη αγορά θα κατέγραφε απώλειες της τάξεως του 5% σε σχέση με το πολύ καλό 2020 και τώρα βλέπουν «φρένο» σε αυτήν την πτώση τζίρου.

Προηγούμενο άρθροΠότε πληρώνονται οι αναστολές Δεκεμβρίου
Επόμενο άρθροΖευγάρι δεν φορούσε μάσκα μέσα στο αυτοκίνητο -Πώς απέδειξαν ότι συζούν