Αρχική Eπικαιρότητα “Λουκέτο” και στα Δημοτικά Σχολεία;

“Λουκέτο” και στα Δημοτικά Σχολεία;

Για το ενδεχόμενο να κλείσουν τα Δημοτικά Σχολεία μίλησε το πρωί της Πέμπτης (12/11) η υπουργός Παιδείας. Όπως ανέφερε η Νίκη Κεραμέως στον ΣΚΑΪ οι ειδικοί δεν έχουν συστήσει ακόμα το κλείσιμο των δημοτικών, ενώ σημείωσε ότι τα στοιχεία δείχνουν ότι δεν υπάρχει τάση διασποράς του κορονοϊού εντός των σχολείων.

 

Ωστόσο, η υπουργός Παιδείας πρόσθεσε ότι επειδή υπάρχει έξαρση της πανδημίας αναμένονται οι εισηγήσεις των ειδικών. Στην περίπτωση που προχωρήσει η αναστολή λειτουργίας των δημοτικών σχολείων η Νίκη Κεραμέως δήλωσε πως θα κινηθούν σε 2 επίπεδα που είναι έτοιμα:

 

1. Εκπαιδευτική τηλεόραση: Έχουν βιντεοσκοπηθεί πάνω από 220 μαθήματα που γίνανε εκ του μηδενός, χτίστηκε μια βιβλιοθήκη πάνω στην εθελοντική προσφορά καθηγητών η οποία θα γίνει σε συνεργασία με την ΕΡΤ για την προβολή εκπαιδευτικών επεισοδίων

 

2. Τηλεκπαίδευση: Παράλληλα, η υπουργός επεσήμανε ότι όλα τα Γυμνάσια και τα Λύκεια σήμερα είναι στην τηλεκπαίδευση χωρίς προβλήματα ενώ σημείωσε πως «αρρυθμίες θα υπάρχουν και είμαστε εδώ για να τις επιλύουμε, μιλάμε για ένα τεράστιο εγχείρημα με την 2η μέρα τηλεκπαίδευσης να έχουμε συμμετοχή πάνω από3,2 εκατ. μαθητές συνδεδεμένους και πάνω από 9εκατ. λεπτά μαθημάτων».

 

Ερωτηθείσα για το κρασάρισμα που εμφανίστηκε στην τηλεκπαίδευση και τα σχετικά σχόλια της αντιπολίτευσης για μη ύπαρξη εναλλακτικού πλάνου η ίδια ανέφερε πως αυτό το σύστημα είχε δοκιμαστεί σε πανελλαδική εμβέλεια την άνοιξη κατά την διάρκεια του lockdown και πως δεν υπάρχει καλύτερο crash test από αυτό και είχε ήδη λειτουργήσει.

 

Η υπουργός μάλιστα προσκάλεσε τον εκπρόσωπο κάθε κόμματος να δει την σύμβαση με την εταιρία CISCO που έχει αναλάβει την πλατφόρμα της τηλεκπαίδευσης. «Πρόκειται για δωρεά. Το ελληνικό δημόσιο δεν έχει ξοδέψει ούτε ευρώ » ανέφερε χαρακτηριστικά.

 

Σχετικά με το ότι είναι ανοιχτά τα δημοτικά και ταυτόχρονα κλειστά κάποια φροντιστήρια που προσφέρουν υπηρεσίες σε παιδιά δημοτικού (πχ ξένων γλωσσών, μελέτης) ανέφερε πως η εισήγηση της επιτροπής ήταν να μείνουν ανοιχτές συγκεκριμένες σχολικές μονάδες (τα δημοτικά και τα ειδικά σχολεία κάθε βαθμίδας) για συγκεκριμένους λόγους ενώ σημείωσε πως βασική αρχή της επιτροπής είναι να μην αναμιγνύονται μεταξύ τους μαθητικές ομάδες.