Αρχική Eπικαιρότητα Αυτά είναι τα προϊόντα που δεν θα τα βρίσκετε πλέον στα σούπερ...

Αυτά είναι τα προϊόντα που δεν θα τα βρίσκετε πλέον στα σούπερ μάρκετ

Στην απαγόρευση διάθεσης ειδών ένδυσης – υπόδησης, ηλεκτρονικών ειδών, επίπλων, βιβλίων στα σούπερ μάρκετ για όσο διάστημα έχει ανασταλεί η λειτουργία του λιανεμπορίου λόγω εθνικής καραντίνας προχωρά η κυβέρνηση, προκειμένου να μην δημιουργηθούν συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού.

Tο πρωί της Τρίτης υπεγράφη η απόφαση για την απαγόρευση πώλησης διαρκών αγαθών από τα σούπερ μάρκετ, για όσο διάστημα είναι κλειστά τα εμπορικά καταστήματα, ανακοίνωσε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης.

Επομένως λόγω των διαδικαστικών καθυστερήσεων και προκειμένου να έχουν έστω λίγο χρόνο οι αλυσίδες να προσαρμοστούν αποφασίστηκε η απαγόρευση να τεθεί σε ισχύ από αύριο, 11 Νοεμβρίου.

Όπως εξήγησε ο υπουργός, σκοπός είναι να μη δημιουργούνται συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού.

Ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε ότι το Σάββατο πραγματοποιήθηκε σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό παρουσία του προέδρου της ΕΣΕΕ Γιώργου Καρανίκα που έθεσε το σχετικό αίτημα για την απαγόρευση πώλησης από τα σούπερ μάρκετ προϊόντων που δεν είναι πρώτης ανάγκης.

Ο υπουργός έκανε γνωστό ότι ο πρωθυπουργός εξετάζει το αίτημα να ανοίξουν τα βιβλιοπωλεία, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση θα βρει τρόπο να στηρίξει το βιβλίο.

Ανέφερε ακόμη ότι στο σχέδιο νόμου που θα συζητηθεί την Τρίτη στις αρμόδιες επιτροπής της Βουλής θα υπάρχει διάταξη που δίνει το δικαίωμα στους φορείς των λαϊκών αγορών να επιλεγούν ποιες 6 ήμερες της εβδομάδας θέλουν να δουλέψουν δηλαδή αν θέλουν να έχουν ρεπό Σάββατο η Κυριακή.

Τα σούπερ μάρκετ θα μπορούν να συνεχίσουν να πωλούν διαρκή αγαθά μόνο μέσα από το ψηφιακό κανάλι πωλήσεων ή ακόμα και μέσω τηλεφωνικών παραγγελιών.

Σε κάθε περίπτωση όμως τα προϊόντα θα πρέπει να αποστέλλονται στο σπίτι και όχι να παραλαμβάνονται απ’ το κατάστημα καθώς και πάλι θα υπήρχε θέμα αθέμιτου ανταγωνισμού.

Ένα σκεπτικό εξάλλου που βάρυνε και στο να μην επιτραπεί η λειτουργία των pick up points, όπως ζητούσαν εξάλλου μεγάλες αλυσίδες προκειμένου να αποφευχθεί η τεράστια πίεση στο αποκαλούμενο «last mile», τις παραδόσεις δηλαδή, που θα δημιουργούσε τον κίνδυνο επανάληψης των μεγάλων καθυστερήσεων κατά το πρώτο lockdown.