Αρχική Eπικαιρότητα Τι… έκανες στην καραντίνα; Ιδού τα προϊόντα που «ξεπούλησαν» εν μέσω κορονοϊού

Τι… έκανες στην καραντίνα; Ιδού τα προϊόντα που «ξεπούλησαν» εν μέσω κορονοϊού

Καθαριστικά χεριών και θερμόμετρα, καθώς και μάσκες και αναπνευστήρες αποτελούν τις κατηγορίες που κατέγραψαν εξαιρετική άνοδο πωλήσεων μέσα από το διαδίκτυο, το πρώτο τρίμηνο του 2020 και την περίοδο της καραντίνας που μας… έφερε ο κορονοιός

Επίσης, το ίδιο διάστημα, οι πωλήσεις μυρωδικών και βοτάνων σημείωσαν αύξηση κατά 42%, με τις παραγγελίες να προέρχονται κυρίως από καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ προϊόντα, όπως τσάι και αφεψήματα σημείωσαν άνοδο 62%, με 1.600 προϊόντα να έχουν πωληθεί συνολικά. Παράλληλα, ένας σημαντικός αριθμός αγοραστών από το Ηνωμένο Βασίλειο και το Χόνγκ Κόνγκ έχουν αγοράσει σχεδόν 1.300 μάσκες προσώπου μιας χρήσης από Έλληνες πωλητές, με τη συγκεκριμένη κατηγορία να καταγράφει μηδενικές πωλήσεις το προηγούμενο διάστημα.

Βιντεοπαιχνίδια προτίμησαν οι Έλληνες στην καραντίνα

Κατηγορίες προϊόντων που έχουν σχέση με μουσική και παιχνίδια, φαίνεται να προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές, στην προσπάθεια τους να αξιοποιήσουν δημιουργικά το χρόνο τους στο σπίτι. Ανάμεσα στις 5 κορυφαίες κατηγορίες της eBay, βρέθηκαν τα βιντεοπαιχνίδια, με τους Έλληνες πωλητές της συγκεκριμένης κατηγορίας προϊόντων, να βλέπουν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται κατά 80%. Εκτιμάται πως πάνω από 8.500 προϊόντα έχουν πωληθεί μέσω της πλατφόρμας, ιδίως προς τις Η.Π.Α.. Μία μικρή άνοδος καταγράφεται και στις πωλήσεις των δίσκων βινυλίου και CDs, με την πρώτη κατηγορία να καταγράφει αύξηση κατά 2%, με τις παραγγελίες να φτάνουν στις 4.000, ενώ για τη δεύτερη, η αύξηση ανέρχεται στο 6%, με τις παραγγελίες να αγγίζουν τις 3.900.

Στο πλαίσιο της καραντίνας και της υποχρεωτικής παραμονής στο σπίτι, πολλοί άνθρωποι αναζητούσαν τρόπους διασκέδασης και ψυχαγωγίας, τόσο για τους ίδιους όσο και για τα παιδιά τους. Έτσι, συγκεκριμένες κατηγορίες και προϊόντα Ελλήνων πωλητών κατέγραψαν σημαντική άνοδο.

Πισίνες και είδη μαγειρικής

Ελληνικές επιχειρήσεις έκαναν 51 φορές περισσότερες πωλήσεις σε εξωτερικές πισίνες και 41 φορές περισσότερες πωλήσεις σε λευκώματα διακόσμησης, καθώς οι γονείς αναζητούσαν δημιουργικούς τρόπους για να κρατάνε τα παιδιά απασχολημένα. Οι ενήλικες, τη συγκεκριμένη περίοδο, επεδίωξαν να βελτιώσουν τις μαγειρικές και ζαχαροπλαστικές τους ικανότητες, με τα φορητά μίξερ να σημειώνουν 25 φορές περισσότερες πωλήσεις, τα βότανα, τα μπαχαρικά και τα καρυκεύματα να καταγράφουν άνοδο κατά 320%, ενώ τα είδη μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής κατέγραψαν 12 φορές υψηλότερες πωλήσεις.