Αρχική Ν. Κορινθίας «ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑΚΗ»… ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ, άρθρο από τον Αντώνη Σίμο – καθηγητή φιλόλογο

«ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑΚΗ»… ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ, άρθρο από τον Αντώνη Σίμο – καθηγητή φιλόλογο

Στις πρόσφατες εκλογές (ευρωεκλογές, περιφερειακές, δημοτικές), βιώσαμε για ακόμη μια φορά ένα κατάπτυστο φαινόμενο, που χαρακτηρίζει υποβαθμισμένες κοινωνίες.

Διαφημιστικά υποψηφίων, ατάκτως ερριμμένα σε δρόμους, πεζοδρόμια, πυλωτές, εισόδους σπιτιών, σκάλες. Μια πόλη, ένας χώρος υποβάθμισης. Άνθρωποι «καθώς πρέπει», απ’ όλες τις πολιτικές, δημοτικές, περιφερειακές παρατάξεις έβρισκαν κάποιο παιδί, του έδιναν ένα χαρτοκούτι με χιλιάδες διαφημιστικά τους και το έστελναν για το θεάρεστο έργο: «Γέμισε την πόλη».

Πρώτη παρατήρηση: Πού είναι η παιδεία του πολιτικού όντος;

Πού είναι η οικολογική του συνείδηση;

Την πήρε ο άνεμος που τελευταία φυσά όλο και πιο δυνατά;

Δεύτερη παρατήρηση: Είναι σοβαρός αυτός ο υποψήφιος, που ρυπαίνοντας το περιβάλλον και υποβαθμίζοντας τη ζωή μας, υπόσχεται ότι θα αγωνιστεί για το περιβάλλον και ότι θα αναβαθμίσει την ποιότητα της ζωής μας;

Τρίτη παρατήρηση: Εδώ και δεκαετίες έχουν αναπτυχθεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έχει ακούσει τίποτα; Του έχουν πει κάτι; Μέσω αυτών κάλλιστα και ευχερέστατα μπορεί να διαφημιστεί… Γιατί πρέπει να δω το πρόσωπό του(φάτσα του) παντού στον ιδιωτικό και δημόσιο χώρο;

Τέταρτη παρατήρηση: Αν νιώθει ο υποψήφιος ικανοποιημένος να βλέπει την εικόνα του και το βιογραφικό του πεταμένο, πατημένο, λασπωμένο, καθαρό, βρώμικο, σε σταθερή θέση ή να ανεμίζει, μήπως πρέπει να επισκεφθεί κάποιον ειδικό να τον βοηθήσει να καταπολεμήσει συμπλέγματα και να επουλώσει τραύματα παιδικής ίσως ηλικίας;

Πέμπτη παρατήρηση: Όλοι οι υποψήφιοι επιδιώκουν μερίδιο στη νομή της λεγόμενης πολιτικής εξουσίας. Αυτό σημαίνει ότι ασκούν και καθοδηγητική – παιδαγωγική(με την ευρεία έννοια του όρου) λειτουργία… Δεν νιώθουν ίχνος ντροπής για το (αντι)παράδειγμα που δίνουν στους μελλοντικούς ψηφοφόρους και κυρίως στα παιδιά;

Έκτη παρατήρηση: Αυτός που, είτε ως τοπικός άρχων είτε ως μέλος της κεντρικής πολιτικής σκηνής, συμμετέχει στην εκτελεστική και νομοθετική εξουσία, γνωρίζει ότι με αυτό που κάνει τώρα ΠΑΡΑΝΟΜΕΙ; Παραβαίνει δηλαδή το νόμο αυτός που αύριο θα νομοθετήσει/θεσμοθετήσει, ενώ θα πρέπει να είναι ο ΠΡΩΤΟΣ που σέβεται το νομικό πλαίσιο;

Με μια λέξη: ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ

και κλείνοντας για να χαλαρώσουμε λίγο …

Μόνο ως ανέκδοτο θα μπορούσε να εκληφθεί σε μια ΚΑΘΑΡΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ, μιας ΚΑΘΑΡΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΘΑΡΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, αυτή η αναφορά ενός αληθινού στιγμιότυπου της καθημερινής ζωής: Σκύβω και παίρνω από το πεζοδρόμιο ένα βρώμικο διαφημιστικό από τα χιλιάδες στην πόλη… Διαβάζω και δεν το πιστεύω: «εμπρός για μια καθαρή πόλη»

Έλεος!!!

Υ.Γ.1: Σας παρακαλώ, όταν μοιράσετε καθρεφτάκια ενημερώστε με … πάλι με … «πεζοδρομιακό» διαφημιστικό…

Υ.Γ.2: Για να δούμε: θα συμβεί το ίδιο και στις βουλευτικές εκλογές;

Υ.Γ.3: Η αναφορά ισχύει για οποιαδήποτε πόλη/κωμόπολη της Ελλάδας σκεφτείς. Δυστυχώς, παντού βρίσκει εφαρμογή.

Υ.Γ.4: Αφιερωμένο σε όλους τους υποψηφίους όλων των συνδυασμών που επέλεξαν/επιλέγουν αυτόν τον τρόπο διαφήμισης.

Αντώνιος Χ.Σίμος

Καθηγητής Φιλόλογος

Προηγούμενο άρθροΖημιές από πλημμύρες: Ξεκίνησαν αιτήσεις για αποζημιώσεις στον Δήμο Τρίπολης
Επόμενο άρθροΔικογραφία για δυο ιδιοκτήτες καταστημάτων στην Κάντια Αργολίδας για παράνομη χρήση αιγιαλού-παραλίας