Αρχική Ν. Κορινθίας Αλ.Πνευματικός: «Περνάμε σε μια νέα εποχή συνεργασίας του Δήμου με τους δημότες»...

Αλ.Πνευματικός: «Περνάμε σε μια νέα εποχή συνεργασίας του Δήμου με τους δημότες» (Βίντεο)

O Δήμος Κορινθίων εκσυγχρονίζει τις δημοτικές υπηρεσίες για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των δημοτών του με το σύστημα διαχείρισης αιτημάτων Novoville.

Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή σε iPhone & Android και κάντε το αίτημά σας με ένα κλικ! Μαζί μπορούμε να κάνουμε το Δήμο μας ακόμα καλύτερο!

Για android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.novoville

Για iPhone: https://itunes.apple.com/gr/app/novoville/id836634305…

Μάλιστα ο Δήμος Κορινθίων δεν σταματάει εκεί την επικοινωνία με τους δημότες, αλλά κάνει ένα βήμα μπροστά – ένα βήμα που φέρνει πιο κοντά τον πολίτη.

Στα πλαίσια της προσπάθειας αυτής δημιούργησε τη «Γραμμή του Δημότη» .

Ένα εξειδικευμένο τηλεφωνικό κέντρο ανέλαβε τη καταγραφή τηλεφωνικών αιτημάτων σε διευρυμένο ωράριο , από τις 8:00 το πρωί έως τις 22:00 το βράδυ 365 ημέρες το χρόνο .

Η Γραμμή του Δημότη διαχειρίζεται την ειδική τηλεφωνική γραμμή επικοινωνίας 2741120240 με όλους του πολίτες του δήμου Κορινθίων

• Υποδέχεται και διαχειρίζεται τα αιτήματα και παράπονα των πολιτών του δήμου Κορινθίων και τα διαβιβάζει μέσω της novoville προς διευθέτηση στις αρμόδιες υπηρεσίες
• Κατευθύνει τους πολίτες/αιτήματά τους στις κατάλληλες υπηρεσίες του Δήμου προκειμένου να εξυπηρετηθούν αποτελεσματικά.
• Καταγράφει τις προτάσεις των πολιτών για βελτιώσεις των υποδομών του Δήμου καθώς και των παρερχόμενων υπηρεσιών του.
• Παρακολουθεί την πορεία διευθέτησης των αιτημάτων των πολιτών και ενημερώνει περιοδικά τη διοίκηση
• Συνεργάζεται με όλες τις υπηρεσίες του Δήμου προκειμένου να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με το λιγότερο δυνατόν κόστος

Βίντεο από: korinthosnews.gr