Αρχική Περ. Πελοποννήσου Ντ.Νικολάκου: «Πως διαχειριστήκατε τα 7 εκ. για τα σκουπίδια της Καλαμάτας κ....

Ντ.Νικολάκου: «Πως διαχειριστήκατε τα 7 εκ. για τα σκουπίδια της Καλαμάτας κ. Νίκα;»

Η αυτοδιοικητική πορεία του κ. Νίκα στη Μεσσηνία συνδέεται με ανικανότητα και την απόλυτη απραξία σε ότι αφορά τη διαχείριση των απορριμμάτων. Αν ήθελε πραγματικά να λύσει το πρόβλημα των απορριμμάτων είχε πολλά χρόνια και πολλές ευκαιρίες στη διάθεσή του, είτε ως αντινομάρχης, είτε ως Δήμαρχος. Το μόνο που παρέδωσε είναι μια Μεσσηνία γεμάτη χωματερές. Ειδικά σε ότι αφορά τη Δημαρχία του, τότε ήταν που μετέτρεψε τον Ταΰγετο σε σκουπιδότοπο. Τότε ήταν που κατασπατάλησε εκατομμύρια ευρώ των δημοτών της Καλαμάτας απλά και μόνο για τη μεταφορά των σκουπιδιών σε άλλες περιοχές, όπως αρχαιολογικούς χώρους, υπόθεση που βρίσκεται πλέον στη δικαιοσύνη.

Τον προκαλούμε δημόσια να απαντήσει, ποια η σχέση του με τον σκουπιδοεργολάβο που μετέφερε τα σκουπίδια στον Πύργο και την Αρχαία Ολυμπία; Έδωσε ή όχι 7 εκατομμύρια ευρώ με αναθέσεις, λόγω της έκτακτης ανάγκης της Καλαμάτας, για τη μεταφορά των σκουπιδιών;

Το έργο της ολοκληρωμένης διαχείρισης των απορριμμάτων της Πελοποννήσου, το μοναδικό νόμιμο έργο που διασφαλίζει την αειφορία της Πελοποννήσου, φέρει καθαρά τη σφραγίδα του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη. Αυτός το οραματίστηκε, αυτός εξασφάλισε όλες τις προϋποθέσεις υλοποίησής του, ξεπερνώντας όλα τα εμπόδια αυτών που το αντιμάχονταν για τους ιδιοτελείς τους σκοπούς, και αυτός θα το υλοποιήσει στην πληρότητά του.

Στον πολιτικό του κατήφορο ο κ. Νίκας δεν μπορεί να συμπαρασύρει την Πελοπόννησο. Βρίσκεται σε πλήρη πανικό και προσπαθεί με άναρθρες κραυγές και με κραυγαλέα ψέματα να κρύψει την ανεπάρκειά του ως υποψήφιος Περιφερειάρχης, καθώς και την αναποτελεσματικότητά του ως Δήμαρχος.

Η εμπιστοσύνη των πολιτών στον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη και τη Νέα Πελοπόννησο διαρκώς ενισχύεται, διότι οι πολίτες γνωρίζουν την εργατικότητα, την αποτελεσματικότητα, το κύρος, την αξιοπιστία και τη συνέπεια της πολιτικής του Πέτρου Τατούλη.