Αρχική Ν. Κορινθίας Γιατί δεν θα είναι σωστή κίνηση προβολής η συμμετοχή μιας επιχείρησης ...

Γιατί δεν θα είναι σωστή κίνηση προβολής η συμμετοχή μιας επιχείρησης στην “Πελοπόννησος 2018”

Πολλά έχουν ακουστεί και ακόμη περισσότερα έχουν γραφτεί για την περιβόητη έκθεση του Επιμελητηρίου Κορινθίας με τον ταλαιπωρημένο τίτλο που πέρασε από 40 κύματα λόγω της νομοθεσία “Πελοπόνησος 2018”

Και ενώ ψάχνουν εκεί στην Ερμού εναγωνίως τους πελάτες που θα την επανδρώσουν με περίπτερα εμείς κάναμε την δική μας έρευνα σε γνωστές επιχειρήσεις του νομού για το σωστό ή όχι της συμμετοχής τους.

Αυτά που εισπράξαμε δεν ήταν καθόλου κολακευτικά για την Διοίκηση του Επιμελητηρίου μιας και :

  1. Kανένας δεν ξέρει τι ποιότητα θα είναι οι τέντες που θα καλύψουν μία έκταση πάνω από 4.000 τμ.
  2. Ο καιρός τους τελευταίους μήνες έχει δείξει αλλοπρόσαλλες διαθέσεις. Και μάλιστα όταν μιλάμε για το λιμάνι της Κορίνθου που ο βοριάς έστω και των 5 μποφώρ δεν σε αφήνει να κάνεις βήμα. Οι επισκέπτες γιατί να έρθουν;
  3. Αβέβαιο το πάρκινγκ των επισκεπτών αφού στο πάρκινγκ του Αγίου Νικολάου παρκάρουν καθημερινά δεκάδες αυτοκίνητα Κορίνθιων. Τι τους κάνει να πιστεύουν ότι θα παραμείνουν κενά για τους επισκέπτες;
  4. Οπως έχει δηλώσει ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου, καταστήματα σίτισης και καφέ δεν θα υπάρχουν μέσα στους χώρους της έκθεσης για να δουλέψουν τα καταστήματα της πόλης. Σωστά μέχρι εδώ αλλά αν ο επισκέπτης δεν βρει να πάρει έστω και ένα καφέ και ένα νερό πόσή ώρα πιστεύετε ότι θα παραμείνει μέσα στους χώρους της έκθεσης;

Με λίγα λόγια οι περισσότεροι σκεπτόμενοι επιχειρηματίες θεωρούν πως σαν κίνηση διαφήμισης η συμμετοχή τους στην συγκεκριμένη έκθεση είναι λάθος.

Προηγούμενο άρθροΤέλος στη δωρεάν χειραποσκευή βάζει η Ryanair!
Επόμενο άρθροΑ.Πνευματικός: “Ο Ν.Σταυρέλης μετατρέπει την οχλαγωγία του Δ.Σ σε πλαστογραφία” (Βίντεο)