Διατροφή κατά την περίοδο των Χριστουγέννων

0
25

Κάθε χρόνο τέτοια περίοδο μας κυριεύει η ίδια αγωνία: πώς θα πρέπει να φάμε κατά την περίοδο των γιορτών για να μην αυξήσουμε το βάρος μας; Δεδομένου ότι τη μερίδα του λέοντος στο γιορτινό διαιτολόγιό μας κατέχουν τα –αρκετά θερμιδογόνα- Χριστουγεννιάτικα εδέσματα, όπως η γεμιστή γαλοπούλα, οι κουραμπιέδες, τα μελομακάρονα και κάθε είδους παραδοσιακά γλυκίσματα, βρισκόμαστε σε ένα περιβάλλον όπου είναι δύσκολο να αντισταθούμε στους πειρασμούς. Ωστόσο, δε χρειάζεται να στερηθούμε για να καταφέρουμε να διατηρήσουμε το βάρος μας, καθώς μπορούμε να γευτούμε όλες τις γιορτινές λιχουδιές αρκεί η διατροφή μας να είναι κατάλληλα σχεδιασμένη.
Το βούτυρο που χρησιμοποιείται κατά βάση για την παρασκευή των γλυκισμάτων αποτελεί βασική πηγή κορεσμένων λιπαρών, μιας κατηγορίας λίπους που έχει κατηγορηθεί ως επιβαρυντική για την υγεία της καρδιάς. Εάν όμως προτιμήσουμε γλυκίσματα που παρασκευάζονται με ελαιόλαδο, πχ μελομακάρονο, ή χρησιμοποιήσουμε στους κουραμπιέδες μας μαλακή μαργαρίνη αντί για βούτυρο, τότε έχουμε μια υγιεινότερη επιλογή γλυκού.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Αποδείξτε ότι δεν είστε ρομπότ *